Sizlere daha hızlı hizmet verebilmemiz için teknolojik altyapımızı yeniliyoruz.
Teknolojik altyapımızın yenilenmesiyle birlikte çok yakında sizlere farklı
hizmetler ve uygulamalar da sunmaya başlayacağız.
Bu nedenle kısa bir süreliğine Online İşlemler üzerinden hizmet veremeyeceğiz.
0850 800 0 186 numaralı İletişim Merkezimizi arayarak, www.aydem.com/tr/Iletisim linkinde yer alan iletişim formunu doldurarak veya size en yakın
Müşteri İlişkileri Merkezimizi ziyaret ederek başvurularınızı gerçekleştirebilirsiniz.
Anlayışınız için teşekkür eder, enerji dolu günler dileriz.
Saygılarımızla.
Çok yakında abone işlemlerinde randevu sistemi ile hizmetinizdeyiz!
Geliştirme çalışmaları devam eden Online Randevu sayfası kısa bir süre içerisinde devreye alınacaktır.
Cumartesi günleri dahil olmak üzere belirli Müşteri İlişkileri Merkezi’nde (MİM), seçebileceğiniz gün ve saat aralığında (08.00-17.45) abone işlemlerinizi yapabilmek için şimdilik 0850 800 0 186 numaralı İletişim Merkezi’ni arayarak veya MİM’e müracaat ederek randevu alabilirsiniz.
e-Dönüşüm Kampanyası
Başvuru Formu
Kampanya Şartları:
• Yıllık tüketim miktarı, Serbest Tüketici Limitinde veya üzerinde olmak
• Ticarethane veya Sanayi abonesi olmak
• Mevcutta başka bir kampanya ya da indirimden yararlanmıyor olmak
• Kampanyadan faydalanan müşterilere sunulan sabit birim bedelli aktif enerji bedeli 12 ay boyunca uygulanacaktır.
• Kampanyadan yararlanmak isteyen müşteriler, 0850 800 0 186 numaralı iletişim merkezimizi arayabilirler veya aşağıdaki başvuru formunu doldurabilirler.
• Müşteriden son 12 aylık kullanımının en yüksek 1 aylık fatura bedeli tutarında güvence bedeli alınacak ve bu bedel müşterinin faturasına yansıtılacaktır.
Kampanya Detayları:
1. Kampanya içeriğinde “HOŞ GELDİN PAKETİ”, “SMALL PAKET”, “MEDIUM PAKET” ve “LARGE PAKET” olarak 4 ayrı paket bulunmaktadır. Müşteri istediği paket ya da paketleri seçebilmektedir.
2. Her bir paket içeriğinde e-İrsaliye, e-Fatura, e-Arşiv, e-İhracat, e-Mutabakat, e-SMM için kontör tanımlaması yapılmaktadır.
3. Kontör içeriğinde müşterilerimiz için “BAZ KONTÖR” ve ilave olarak 2 ayrı çeşit olan “EXTRA KONTÖR” tanımlaması gerçekleştirilecektir.
E-Dönüşüm kampanyası nedir?
E-Dönüşüm kampanyası, elektrik tedariki kapsamında ikili anlaşma ile kampanyadan yararlanan müşterilere, e-Dönüşüm hizmeti sağlayan ürün paketleridir.
Kampanya kapsamında hangi paketler sunulmaktadır?
Bu hizmet paketlerinin içerisinde “HOŞ GELDİN PAKETİ”, “SMALL PAKET”, “MEDIUM PAKET” ve “LARGE PAKET” bulunmaktadır.
Kampanya başvurusu nereden yapılır?
Kampanyadan yararlanmak isteyen müşteriler, 0 (232) 388 87 00 numaralı iletişim merkezimizi arayabilirler veya aşağıdaki başvuru formunu doldurabilirler.
Kampanya başvuru koşulları nelerdir?
Yıllık tüketim miktarı Serbest Tüketici Limiti üzerinde olan Ticarethane ve Sanayi abonesi müşteriler faydalanabilecektir.
Müşteri e-Dönüşüm hizmetinden ne zaman yararlanmaya başlar?
Elektrik tedariki kapsamında İkili Anlaşma ve e-Dönüşüm kampanyası sözleşmeleri ve taahhütnamesi imzalanır, belirlenen çalışma takvim planına göre özel entegratörlük hizmeti verilmeye başlanır.
Müşteri kampanyadan ne kadar süre ile faydalanabilir?
Müşteriler kampanyadan 1 yıl süre ile faydalanabilir.
Kampanya ne zamana kadar geçerlidir?
31.12.2020
Yararlanılan e-Dönüşüm kampanyasıyla ilgili nereden bilgi alınabilir?
Kampanya kapsamında sunulan e-Dönüşüm paketleri ile ilgili her türlü soru ve bilgi için 0216 589 89 02 veya 0532 525 53 40 telefon numaraları üzerinden iletişim sağlanabilir.
Kampanya sona erme tarihinden önce elektrik aboneliğimi sonlandırırsam e-Dönüşüm kampanyasında bir cayma bedeli ile karşılaşır mıyım?
Kampanyanın cayma bedeli, Aydem Perakende dışında e-Dönüşüm hizmeti sağlayan firma tarafından da paket fiyatları üzerinden iki katı uygulanacak şeklinde cezai bedel olarak yansıtılır. Detaylar için sözleşme maddelerinin incelenmesini rica ederiz.
Elektrik sözleşmesini feshetmem halinde cayma bedeli ile karşılaşır mıyım?
Müşteri sözleşmeleri değerlendirildiğinde; “Tüketimi Düşük Müşteriler” için; Tarafların, Sözleşme’yi süresinden önce feshetmesi ve/veya feshine sebebiyet vermesi ve/veya Sözleşme’ye aykırı davranması ve/veya işbu madde kapsamında belirtilen sebeplerle Sözleşme’nin feshedilmesi/feshedilmiş sayılması hallerinde, cayma tarihi ya da fesih tarihi öncesi Müşteri’nin son 12 (on iki) aylık tüketim toplamı ile cayma tarihinde ya da fesih tarihinde uygulanan fiyat esas alınarak hesaplanan toplam tutarın % 10’u tutarındaki bedel cezai şart olarak ödenir. Müşteri’nin Tüketici Kanunu kapsamında tüketici sayılması halinde, Tüketici Kanunu ve ikincil mevzuatı kapsamına ilişkin hükümler saklı kalmak kaydı ile cezai bedel olarak, sonlandırma/fesih tarihine kadar uygulanan indirim tutarları toplamı ile olağan Sözleşme süresi sonuna kadar henüz tahakkuk etmemiş ortalama faturalar toplamından, düşük olanı dikkate alınır.
Diğer müşteriler için ise; Müşteri’nin, Sözleşme’yi süresinden önce feshetmesi ve/veya feshine sebebiyet vermesi ve/veya Sözleşme’ye aykırı davranması ve/veya İşbu madde kapsamında belirtilen sebeplerle Sözleşme’nin feshedilmesi/feshedilmiş sayılması hâllerinde, Müşteri Sözleşme süresi boyunca tahakkuk etmiş en yüksek fatura bedelinin 1 (bir) katı tutarındaki bedeli cezai şart olarak ödeyeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Müşteri’nin bu bent kapsamında cezai şarta esas olacak tüketim verisinin bulunmaması hâlinde, Sözleşme’nin 8.1. Maddesi kapsamında hesaplanan ortalama faturası esas alınarak cezai bedel tespit edilir.
Elektrik aboneliği üzerime olmadığı halde kampanyadan yararlanabilir miyim?
Kampanyada yer alan paketlerden yararlanabilmek için elektrik aboneliği kendi üzerinize ait olmalıdır.
Ne zaman avantajlı elektrik kullanmaya başlayacağım?
Aydem Perakende ile yapılan elektrik tedariki kapsamındaki İkili Anlaşma, Enerji Piyasaları İşletme AŞ onayı sonrasında (Ayın 6. gününden ay sonuna kadar geçen 3 haftalık sürede, tebliğe uygun sayacı olan ve serbest tüketici limitini aşan müşterilerin geçiş işlemleri onaylanır.) Müşteri avantajlı elektrikten faydalanabilir.