Sizlere daha hızlı hizmet verebilmemiz için teknolojik altyapımızı yeniliyoruz.
Teknolojik altyapımızın yenilenmesiyle birlikte çok yakında sizlere farklı
hizmetler ve uygulamalar da sunmaya başlayacağız.
Bu nedenle kısa bir süreliğine Online İşlemler üzerinden hizmet veremeyeceğiz.
0850 800 0 186 numaralı İletişim Merkezimizi arayarak, www.aydem.com/tr/Iletisim linkinde yer alan iletişim formunu doldurarak veya size en yakın
Müşteri İlişkileri Merkezimizi ziyaret ederek başvurularınızı gerçekleştirebilirsiniz.
Anlayışınız için teşekkür eder, enerji dolu günler dileriz.
Saygılarımızla.
Çok yakında abone işlemlerinde randevu sistemi ile hizmetinizdeyiz!
Geliştirme çalışmaları devam eden Online Randevu sayfası kısa bir süre içerisinde devreye alınacaktır.
Cumartesi günleri dahil olmak üzere belirli Müşteri İlişkileri Merkezi’nde (MİM), seçebileceğiniz gün ve saat aralığında (08.00-17.45) abone işlemlerinizi yapabilmek için şimdilik 0850 800 0 186 numaralı İletişim Merkezi’ni arayarak veya MİM’e müracaat ederek randevu alabilirsiniz.
Basın Bültenleri
Aydem ve Gediz Elektrik E-Mutabakat Uygulamasına Geçti
18.12.2019 00:00
Yaklaşık 5 milyon müşteriye elektrik tedarik hizmeti veren Aydem ve Gediz Elektrik, işletme müşterileri için büyük kolaylık sağlayacak e-mutabakat uygulamasına geçti.
Aydem ve Gediz Elektrik e-mutabakat uygulamasına geçti. Tüzel ya da şahıs şirketleri bu sayede KDV hariç 5 bin TL ve üzeri faturaları için beyan etmeleri gereken ‘Mal ve Hizmet Alımlarına İlişkin Bildirim Formu’ (BA) ve ‘Mal ve Hizmet Satışlarına İlişkin Bildirim Formu’ (BS) mutabakatlarını, artık daha kolay takip edebilecek. E-mutabakat sistemine geçişle birlikte, sistemde e-posta bilgisinin güncel olması koşuluyla Aydem ve Gediz Elektrik tarafından gerekli her türlü bilgi, e-posta ortamında müşteriyle paylaşılabilecek. E-mutabakat sisteminden yararlanabilmenin tek şartı ise e-posta bilgisinin güncel olması. Bu sistem sayesinde müşterilerin her ay imza alarak süreci manuel olarak takip etme zorunluluğu ortadan kalkacak.
Uygulamayla fatura güncelleme işlemleri, ilgili ayı takip eden ayın 15’i ile 30’u arasında yapılabilecek. E-mutabakattan yararlanmak isteyen müşterilerin, şirket e-posta adreslerini ve diğer iletişim bilgilerini, Aydem ve Gediz Elektrik’in müşteri ilişkileri merkezlerinden, web sitelerindeki online işlemler sayfasından veya 0850 800 0 186 numaralı iletişim merkezi aracılığıyla güncellemeleri gerekiyor.
Genel Müdür Çağdaş Demirağ: “Dijitalleşme Adına Büyük Bir Adım”
Söz konusu yeniliğin, doğrudan müşterilerin e-posta adreslerine gittiği için veri güvenliği sağladığını söyleyen Aydem ve Gediz Elektrik Genel Müdürü Çağdaş Demirağ, konu ile ilgili görüşlerini şu şekilde belirtti: “Dijitalleşme adına büyük bir adım daha atmış olduğumuz bu uygulama, müşterilerimizin hayatlarını oldukça kolaylaştıracak. Mutabakatlarla ilgili uyuşmazlık söz konusu olduğunda müşterilerimizin kolaylıkla ekstre yüklemesi ve karşılaştırma yapabilmesi sağlanacak.”
Demirağ sözlerini, “Müşterilerimiz, gerçekleştirilen tüm mutabakatları uygulama üzerinden takip edecek, ihtiyaç olması durumunda geçmiş mutabakatları ile e-fatura ve e-arşiv faturalarına da kolaylıkla ulaşabilecekler.” şeklinde sonlandırdı.